Asistovaný nákup – sprostredkovanie nákupu a platby
 

Ak nemôžete platiť svojou platobnou kartou, môžeme celú objednávku aj platbu kompletne vybaviť za vás. Pošlite nám presné údaje, aký tovar chcete kúpiť, a peniaze vopred (nemôžeme posielať na dobierku).


Pri každom asistovanom nákupe postupujte podľa pokynov pre prihlásenie k svojmu účtu. Informácie, ako presne postupovať, sú uvedené nižšie.


Cena za asistovaný nákup je 8,50 USD + cena nákupu a náš poplatok za príjem platby (4,3 % na pokrytie poplatkov za kreditné karty, PayPal alebo bankové prevody). A poplatok 8 % z ceny nákupu, ktorý vám umožňuje využiť nadštandardné služby, ako je poskytovanie aktualizácií o stave nákupu, vybavenie reklamácií alebo možnosť použiť kupón. Zjednodušene možno cenu vypočítať ako 8,50 USD + (cena nákupu x 1,123).


Cena 8,50 USD platí pre max. 10 unikátnych položiek nákupu. Ak plánujete robiť väčší nákup napr. s 12 unikátnymi položkami, poplatok bude 8,50 USD + 8,50 USD. Ak nakúpite napríklad 100 položiek jedného tovaru, poplatok bude stále 8,50 USD.


Najmä pri značkovom tovare radšej nakupujte menej položiek. Mnohí predajcovia majú obavu, že ich tovar sa bude ďalej predávať a väčšie nákupy zamietajú.

PRÍKLADY ASISTOVANÝCH NÁKUPOV

A) iPod, cena tovaru vrátane poštovného k nám do skladu 145 USD
8,50 USD + 145 USD + (145 USD x 4,3 %) + (145 USD x 8 %) = 8,50 USD + 145 USD + 6,24 USD + 11,6 USD = 171,34 USD

B) Film na DVD, cena 60 USD, poštovné zadarmo
8,50 USD + (60 USD x 1,123) = 8,50 USD + 67,37 USD = 75,88 USD

Pri každom nákupe ponúkame:
-    Zadarmo aktualizácie o stave objednávky
-    Zadarmo kontrola obsahu došlého balíka s nákupom (stačí nás požiadať)
-    Zadarmo zrušenie nákupu (napr. ak tovar nie je k dispozícii)
-    Žiadne riziko s platbou a podvodníkmi. Keď predávajúci nič nepošle, dostanete peniaze späť.

 

1.    ZADAJTE TOVAR, KTORÝ CHCETE KÚPIŤ
Pri vkladaní novej požiadavky vyberte službu Asistované nákupy.

V ďalšom kroku budete vyzvaný, aby ste špecifikovali obchod a tovar, ktorý chcete kúpiť. Možno to uskutočniť niekoľkými spôsobmi:

-    Do formulára môžete zadať presnú adresu stránky s tovarom (stačí skopírovať z riadka s adresou v prehliadači). Ku každej položke je nutné doplniť aj počet kusov a prípadné ďalšie parametre (farba, veľkosť a pod.).
-    Odporúčame, aby ste si pozreli, koľko bude stáť poslanie tovaru do nášho skladu (2972 Columbia St., Torrance, CA 90503) a rovno nám pošlite kompletnú cenu vrátane dopravy a dane z predaja (sales tax). Odporúčame pridať určitú rezervu, ktorú možno použiť na poštovné do SR (napr. 50 – 200 USD). Ak nebudeme mať dosť peňazí na asistovaný nákup, nebudeme ho môcť zrealizovať.

2.    ZAŠLEME VÁM PODROBNÉ INFORMÁCIE O PLATBE
Po obdržaní vašej objednávky overíme, či je možné tovar objednať a pošleme vám podrobné informácie, ako uskutočniť platbu za tovar. Ponúkame platbu bankovým prevodom, systémom PayPal alebo platobnou kartou. Ideálne je, ak máte dostatok depozitu na účte, aby sa mohol nákup okamžite zrealizovať.

3.    ZAKÚPIME TOVAR A POŠLEME OBJEDNÁVKU NA VAŠU ADRESU V SR
-    Po obdržaní vašej platby okamžite v internetovom obchode zakúpime požadovaný tovar.
-    Keď nám tovar príde, pošleme vám e-mail.
-    Spočítame presné poštovné podľa došlých balíkov (8,50 USD za každý balík + poštovné). Niekedy sa stáva, že obchodník pošle tovar z jedného nákupu rozdelený do viacerých zásielok.
-    Ak bude nutné niečo doplatiť, pošleme vám informácie, ako to možno uskutočniť.
-    Skontrolujte, prosím, či sú vami vybrané položky nákupu k dispozícii. Nákup uskutočníme podľa vašich pokynov, ale kúpime len položky, ktoré budú k dispozícii. Dokúpenie nedostupných položiek možno uskutočniť neskôr, ale len v rámci novej objednávky na asistovaný nákup.
-    UPOZORNENIE: Správne vyplnenie colnej deklarácie je vaša zodpovednosť a povinnosť, preto, prosím, sledujte aj hmotnosť a rozmery balíka. Ak sa výrazne líšia od predpokladaných hodnôt, môžete nás kontaktovať so žiadosťou o prebalenie a zistenie obsahu. Za túto službu si účtujeme 8,50 USD.
-    Môžeme vybaviť aj reklamácie, vrátenie tovaru a zistenie stavu objednávky zadarmo. Stav objednávky zisťujeme max. do 1 týždňa. Niektorým obchodom trvá dosť dlho, kým tovar expedujú.

Niektoré obchody nechcú na našu adresu dodávať tovar kvôli exportným obmedzeniam. Skôr ako zadáte požiadavku na asistovaný nákup, navštívte túto stránku pre viac informácií.